Pinda Chocolade Reep

2,75

Gevuld met stukjes pinda’s voor een heerlijke bite, vol eiwitten voor spierbehoud en lager in koolhydraten, zodat je zorgeloos van deze reep kunt genieten.

  • Vol eiwitten
  • Lager in koolhydraten
  • Gezond tussendoortje
Categorie:

Ingrediënten

Eiwittenmix (soja-eiwitisolaat*, wei-eiwitisolaat [melk], melkeiwitconcentraat); zoetstoffen (maltitolstroop*, maltitol, sucralose); suiker, bevochtigingsmiddel (glycerine); pinda’s 4%; fructo-oligosachariden; water; plantaardig vet; rietsuiker; deel ontvet pindameel 2%; magere melkpremix; tapioca zetmeel; cacao 1,7%; boter [melk]; aroma’s*; ongezoete chocolade; boter [melk]; room [melk]; emulgator (sojalecithine*, mono- en diglyceriden*, mono- en diglyceriden van vetzuren, veresterd met monoacetyl- en diacetylwijnsteenzuur*); zout; verdikkingsmiddelen (pectine, carrageen); stabilisator (natriumfosfaat); zuurteregelaar (natriumcitraat); rijsmiddel (calciumcarbonaat); antioxidant (tocoferolen). (*geproduceerd van GMO maïs of soja).
Kan sporen van ei, gluten en noten bevatten.
Let op: overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben.

Bereidingswijze

Kant-en-klaar product.

Voedingswaarde

Voedingswaarden Per 100 gram Per portie (42 gram)
Energie (kJ) 1.722 723
Energie (kcal) 411 173
Vetten (g) 16 6,7
-wv.verzadigd (g) 9,5 4,0
Koolhydraten (g) 33 14
-wv.suikers (g) 13 5,4
-wv.polyolen (g) 13 5,6 (**)
Vezels (g) 6,9 2,9
Eiwitten (g) 36 15
Zout (g) 0,95 0,40

**8,3 gram netto koolhydraten per portie.

Aanbeveling dieet

Richtlijnen fase 1 & 2 van het proteïnedieet:
• Max 45 gram koolhydraten per dag
• Polyolen tellen niet mee als koolhydraten, deze kun je dus aftrekken van de totale hoeveelheid koolhydraten.
• Ongeveer 1 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht.