Proteïne Pasta – Fusilli

2,75

Lekkere fusilli, nu met verbeterd recept! Heerlijk voor als je een maaltijdsalade wilt maken. Uitermate geschikt voor Fase 1!

Categorie:

Ingrediënten

Tarweglutensoja-eiwitisolaat; erwteneiwit; wei-eiwit [melk]tarwevezels; ei-eiwit [5%]; verdikkingsmiddel (guargom).

Bereidingswijze

1. Schenk 50 à 60 ml water in een kom en voeg hier de inhoud van de verpakking aan toe. 2. Roer door de mix totdat de poeder is opgelost. 3. Schenk de mix in een pan en bak beide zijden 3 tot 5 minuten op middelhoog vuur totdat beide zijden goudbruin zijn.

1. Breng water met wat zout aan de kook en voeg hier de inhoud van de verpakking aan toe. 2. Kook de pasta twaalf tot vijftien minuten. 3. Giet vervolgens het water af.

Voedingswaarde

Voedingswaarden Per 100 gram Per portie (30 gram)
Energie (kJ) 1.571 471
Energie (kcal) 372 112
Vetten (g) 3,7 1,1
-wv.verzadigd (g) 1,2 0,4
Koolhydraten (g) 20 6,0
-wv.suikers (g) 0,8 0,2
Vezels (g) 8,0 2,4
Eiwitten (g) 61 18
Zout (g) 1,1 0,33

Aanbeveling dieet

Richtlijnen fase 1 & 2 van het proteïnedieet:
• Max 45 gram koolhydraten per dag
• Polyolen tellen niet mee als koolhydraten, deze kun je dus aftrekken van de totale hoeveelheid koolhydraten.
• Ongeveer 1 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht.