Flensje Kokosnoot

2,75

Lekker zoete kokosnoot flensje tijdens elke fase uit het eiwitdieet! Als ontbijt of als avondeten, dit flensje zal je blijven smaken!
  • Vol eiwitten
  • Onweerstaanbaar lekker
  • Goede start van de dag
Categorieën: ,

Ingrediënten

Melkeiwitten; (ei)-eiwitpoeder; tarwemeel; aroma’s; geraspte kokos 3,4%; rijsmiddel (natriumdifosfaat, natriumbicarbonoot); zuurteregelaar (calciumcarbonaat); kleurstof (bètacaroteen).
Kan sporen van soja bevatten.

Bereidingswijze

1. Schenk 50 à 60 ml water in een kom en voeg hier de inhoud van de verpakking aan toe. 2. Roer door de mix totdat de poeder is opgelost. 3. Schenk de mix in een pan en bak beide zijden 3 tot 5 minuten op middelhoog vuur totdat beide zijden goudbruin zijn.

1. Schenk 75 ml water in een kom en voeg hier de inhoud van de verpakking aan toe.
2. Roer door de mix totdat de poeder is opgelost.
3. Schenk de mix in een pan en bak beide zijden drie tot vijf minuten op middelhoog vuur totdat beide zijden goudbruin zijn.

Voedingswaarde

Voedingswaarden Per 100 gram Per portie (27.5 gram)
Energie (kJ) 1.549 426
Energie (kcal) 366 101
Vetten (g) 4,2 1,2
-wv.verzadigd (g) 3,2 0,9
Koolhydraten (g) 16 4,4
-wv.suikers (g) 3,9 1,1
Vezels (g) 1,0 0,3
Eiwitten (g) 66 18
Zout (g) 1,4 0,39

Aanbeveling dieet

Richtlijnen fase 1 & 2 van het proteïnedieet:
• Max 45 gram koolhydraten per dag
• Polyolen tellen niet mee als koolhydraten, deze kun je dus aftrekken van de totale hoeveelheid koolhydraten.
• Ongeveer 1 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht.